Trenutne aktivnosti trgovačkog društva Integrirani promet zagrebačkog područja d.o.o.

1. Idejni projekt automatizacije i naplate voznih karata u sustavu integriranog prijevoza putnika

Temeljem provedenog postupka javne nabave, kao najpovoljniji ponuditelj izabran je Fakultet prometnih znanosti iz Zagreba.

S odabranim ponuditeljem sklopljen je dana 28. travnja 2016. godine Ugovor o izradi predmetnog projekta, br. 466/16 u vrijednosti od 372.000,00 kuna bez PDV-a, odnosno 465.000,00 kuna s rokom izrade 6 mjeseci.

Idejni sadržavati će sadržavati slijedeće elemente: analizu postojećeg stanja opremljenosti sustava naplate i kontrole karata prijevoznika – operatera na području primjene sustava integriranog prijevoza putnika, prezentacija modaliteta naplate, validacije i kontrole voznih karata, obrada karakteristika automata i ostale opreme koja se koristi u sustavu naplate, vrste i oblici karata, načina obrade podataka, te definirati kriterije i minimalne funkcionalno tehničke zahtjeve opreme za naplatu. Nadalje, biti će dana analiza troškova i koristi za pojedini model naplate, validacije i kontrole karata.

Slijedom navedenog, projekt će predložiti odgovarajući model opremanja sustava automatima za naplatu, validaciju i kontrolu karata s naznakom osnovnih tehničkih karakteristika uređaja i opreme za naplatu, validaciju i kontrolu karata, vrste i oblike karata koji se predlažu koristiti na području primjene predmetnog projekta, načina obrade podataka, te načina održavanja uređaja i opreme za naplatu, validaciju i kontrolu karata s naznakom etapnosti opremanja od početnog stupnja implementacije do završne faze.

2. Elaborat prilagodbe organizacijske strukture potrebama integriranog prijevoza putnika

Dana 25. svibnja 2016. godine sklopljen je Ugovor o izradi predmetnog projekta, br. 655/2016 sa zajednicom ponuditelja u sastavu Fakultet prometnih znanosti iz Zagreba i  tvrtka Ernst&Young savjetovanja d.o.o. iz Zagreba u vrijednosti od 998.125,00 kuna uključujući PDV s rokom izrade 10 mjeseci.

Sukladno projektom zadatku, projekt će sadržavati analizu postojeće vlasničke i organizacijske strukture operatera, karakteristike poslovnog i socijalnog okruženja, karakteristike i rezultate poslovanja, karakteristike odnosa prema državi, lokalnoj upravi i samoupravi, analizu modela poslovanja, odnosno analizu ostvarivanja prihoda i troškova i druge značajne karakteristike postojećeg stanja poslovanja potencijalnih operatera integriranog prijevoza putnika na području obuhvata projekta. Također će projekt dati prijedlog modela i mehanizma transformacije postojeće organizacijske strukture iz postojećeg modela poslovanja u novopredloženu organizacijsku strukturu, odnosno u model poslovanja prilagođen sustavu integriranog prijevoza putnika.

Radi praćenja tijeka izrade projekata, održavaju se redoviti koordinacijski sastanci između predstavnika uključenih u projekt, a radi što uspješnije provedbe istih. U periodu od 6. rujna – 8. rujna održavaju se radionice sa prijevoznicima na području Grada Zagreba, Zagrebačke županije i Krapinsko-zagorske županije, ZET-om i HŽ putničkim prijevozom sa ciljem prikupljanja podataka o poslovanju prijevoznika, zaposlenicima, obliku vlasništva, organizacijskoj strukturi, voznom parku, popisu linija i broju putnika.