Završetak projekta „Idejni projekt automatizacije kontrole i naplate voznih karata u sustavu integriranog prijevoza putnika“

Naziv projekta: Idejni projekt automatizacije naplate i kontrole voznih karata u sustavu integriranog prijevoza

Korisnik projekta: Integrirani promet zagrebačkog prometa d.o.o., Park Stara Trešnjevka 2, Zagreb

Cilj projekta: snimiti postojeće stanje organizacije naplate i kontrole karata, uključujući inventarizaciju i pregled tehničkih karakteristika uređaja, način njihovog rada, manipulativne i druge postupke koji se trenutno primjenjuju u prodaji, poništavanju i kontroli voznih karata sadašnjih operatera prijevoznika na geografskom području na kojem se namjerava uvesti sustav integriranog prijevoza putnika.

Opis projekta: Temeljem analize postojećeg stanja i primjera dobre prakse iz gradova EU koji imaju implementiran predmetni sustav, projektom se definiraju kriteriji i minimalni funkcionalno tehnički zahtjevi sustava za naplatu, validaciju i kontrolu karata, odgovarajući modeli opremanja sustava uređajima te popratnim tehnologijama i platformama za naplatu, validaciju i kontrolu karata s naznakom osnovnih tehničkih karakteristika uređaja i opreme te vrste i oblici karata. Idejni projekt daje i glavne karakteristike centralnog informacijskog sustava koji je u funkciji integracijske platforme i  nadzornog sustava, te etape provedbe i procjenu troškova.

Opravdanost projekta: Izrada dokumenta preduvjet je za daljnju razradu i implementaciju sustava za naplatu, validaciju i kontrolu karata, obzirom da uvođenje jedinstvene prijevozne isprave predstavlja jedan od ključnih elemenata u novom integriranom sustavu prijevoza putnika.

Razdoblje provedbe: travanj 2016. – prosinac 2016.

Ukupna vrijednost projekta: 465.000,00 kuna

Iznos sufinanciranja EU: 316.200,00 kuna iz Europskog fonda za regionalni razvoj Operativni program Promet 2007. – 2013.

Izvođač projekta: Fakultet prometnih znanosti, Vukelićeva 4, Zagreb